p30dwnload
p30dwnload

p30dwnload

دریافت رایگان شماره مجازی انگلستان

دریافت رایگان شماره مجازی انگلستان

دریافت رایگان شماره مجازی انگلستان

شاید خیلی از شما برایتان اتفاق افتاده باشد که نیازمند یک شماره بجز شماره اصلی خودتان، آن هم در خارج از کشور باشید. سرویس های مختلفی در حوزه فعالیت می­کنند که از لحاظ سرویس­دهی، واقعاً می­توان آن­ها را جزء بهترین­ها به حساب آورد. از جمله آن­ها می­توان به Skype، Google Voice، و… اشاره کرد. اما هرکدام از آنها برای ما که ساکن ایران هستیم، مشکلات به خصوصی دارند.

اما سرویسی که قصد معرفی آن را در ادامه دارم، سرویسی است که با سایر سرویس­ها شباهت بسیار دارد؛ اما تفاوتش در رایگان بودن آن هست. سرویس StickyNumber، جزء معدود وب­سایت هایی است که به شما این قابلیت را می­دهد که یک شماره مجازی کشور انگستان (UK) را به خودتان اختصاص داده، و به صورت کاملاً رایگان، آن را به هر شماره­ای که دلتان می­خواهد (حتی موبایل­های کشور ایران،) دایورت کرده. یعنی با شماره­گیری شماره انگلستان خودتان، گوشی شما در ایران (ویا شماره منزلتان) زنگ می­خورد.

 به ادامه مطلب بروید
 

پیش شماره­های این وب­سایت، با شماره 70 از کشور انگلستان (+44) شروع می­شوند که با نام Virtual Number (شماره مجازی) شناخته می­شوند. هرکسی در هر نقطه ای از جهان می­تواند با این شماره­ها تماس بگیرد و هیچگونه تفاوتی را احساس نخواهد کرد. فقط یک مورد استثنا وجود دارد که این شماره ها، توسط Skype نمی تواند شماره­گیری شوند؛ ولی خبر خوشحال کننده که وجود دارد این هست که طی ایمیل­های رد و بدل شده توسط بنده و وب­سایت، قرار هست که حداقل 2 الی 3 ماه آینده، پیش شماره های جدیدی با شماره 87 به سیستم اضافه شود که حتی با Skype هم مشکلی نداشته باشند.

اما برای ثبت نام، با مراجعه به وب­سایت www.stickynumber.com، ابتدا از منوی بالا، روی گزینه Join Free کلیک کرده



و در صفحه بعد، با ورود اطلاعات، به ترتیب: نام و نام خانوادگی، ایمیل و رمزعبور، ثبت نام شما انجام می­شود.


در مرحله بعد، شما می­بایست که شماره مجازی خودتان را انتخاب کنید

 با انتخاب آن و رفتن به مرحله بعد، باید طبق تصویر، شماره‏ی مقصد که قرار است زنگ بخورد، بصورت استاندارد وارد شود.


در انتها، با یک پیغام «تشکر»، مراحل اختصاص خط انگلستان به پایان می‎رسد و می‏توانید از آن استفاده کنید.

پ.ن: شماره های مجازی علاوه بر مشکلی که با Skype دارد، با شماره‏های ایران مشکل موقتی دارد. یعنی در بعضی مواقع، هنگام تماس با شماره انگلستان از خطوط ایران، با پیغام «این شماره به کسی تخصیص یافته نشده» مواجه می شوید که با تماس مکرر، ارتباط برقرار می‏شود. اما با تست‏هایی که با هماهنگی خود سایت اصلی انجام شد، تست‏هایی از کشورهای مختلف انجام شد که مشکلی وجود نداشت.